معرفی خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل(ویزیت در منزل) کلینیک رویش پرند

کاردرمانی-و-گفتاردرمانی-در-منزل-در-کلینیک-رویش-پرند

کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل در پرند و رباط کریم

بعضی از بیماران ممکن است در برهه‌ای از بیماری خود نیاز به ارائه خدمات توانبخشی شامل گفتاردرمانی و کاردرمانی در منزل در پرند و رباط کریم داشته باشند.

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی رویش پرند و رباط کریم با بیش از ۸ سال فعالیت و ارائه خدمات با کیفیت در محدوده شهرستان رباط کریم و پرند با اعزام متخصصین مجرب برای ویزیت در منزل توانسته است نیاز بیماران این شهر را به این خدمات به نحو احسنت جبران نماید.
در ادامه تعدادی از دلایلی که ممکن است یک بیمار نیاز به ارائه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل در پرند و رباط کریم پیدا کند را توضیح خواهیم داد:

1. ناتوانی حرکتی بیمار:

بسیاری از بیماران در مرحله حاد بیماری در اختلالاتی همانند سکته مغزی، ضایعات نخاعی، شکستگی‌های مختلف، تومور مغزی، بیماری‌هایی مانند ALS وSMA، فلج مغزی شدید و… توانایی حرکت برای حاضر شدن در کلینیک‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی را ندارند و در منزل بر روی تخت تحت مراقبت هستند و از طرفی حمل ایشان برای اعضای خانواده سخت و طاقت‌فرساست.

از سوی دیگر باید به صورت مرتب از خدمات این دو رشته استفاده نمایند تا بتوانند توانایی‌‌های حرکتی و بلع خود را به دست بیاورند.

2. ضعف سیستم ایمنی:

در بعضی از بیماران ممکن است حضور در کلینیک‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی در پرند و رباط کریم، که در آن رفت و آمد بیماران دیگر زیاد است خطرناک باشد.

این بیماران به دلیل بستری‌های متعدد و یا ضعف سیستم ایمنی بدن در معرض عفونت‌های تنفسی و … هستند؛ که در مراحلی به دلیل ضعف عمومی بدن یا سیستم ایمنی از حضور در این کلینیک‌ها از سوی پزشکان منع شده باشند.

این بیماران نیز باید در منزل ویزیت شوند تا با مدیریت احتمال عفونت از آسیب‌ها و عفونت‌های جدید محافظت شوند.

3. نداشتن همراه بیمار

در بعضی از بیماران ممکن است که همراهی که بتواند ایشان را تا کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی رویش پرند و رباط کریم همراهی کند وجود نداشته باشد.

با توجه به اینکه اکثر بیمارانی که به کلینیک ما مراجعه می‌کنند از درجاتی از ناتوانی حرکتی و گاهی شناختی رنج می‌برند حضور همراه الزامی است. در این شرایط نیز باید بیمار در منزل ویزیت شود.

4. ضعف شناختی بیمار:

گاهی پیش می‌آید که بیمار به دلیل آسیب وارده بخشی از مهارت‌های شناختی خود را از دست داده است و توانایی شناسایی محیط اطراف، پیدا کردن آدرس، شناسایی خطر و … را ندارد.

در این شرایط هم بهتر است که بیمار در منزل ویزیت شود تا احتمال آسیب بیشتر و خطرات ممکن به حداقل برسد.

5. دستور پزشک:

در اکثر بیمارانی که نیاز به خدمات ویزیت در منزل دارند، پزشک ایشان نسخه ویزیت در منزل را برای ایشان تجویز نموده است و دلیل آن هم ممکن است نوع بیماری و فرایند بهبودی آن و یا خطرات جایجایی بیمار و تشدید بیماری باشد( همانند شکستگی‌ها، مخصوصا در سالمندان)

این کلینیک آماده است که کلیه خدمات ویزیت در منزل را در شهرستان رباط کریم و شهر پرند برای همشهری‌های گرامی با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید