معرفی گروه آموزش و توانبخشی رویش پرند

معرفی گروه آموزش و توانبخشی رویش پرند

 

گروه آموزش و توانبخشی رویش پرند در اواخر سال ۱۳۹۴ با عنوان مرکز آموزش و توانبخشی رویش پرند و اخذ مجوز از سازمان بهزیستی کشور   و در سال ۱۳۹۷ با اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی در شهر جدید پرند فعالیت خود را با ارائه خدمات توانبخشی در عرصه بیماری‌های مختلفی که نیاز به خدمات توانبخشی دارند آغاز کرد.

این مجموعه خدمات جامع توانبخشی شامل کاردرمانی ذهنی و جسمی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، توانبخشی شناختی، روانشناسی کودک و نوجوان، آموزش شناختی، مشاوره توانبخشی، توانبخشی تخصصی دست و … را در دستور کار خود قرار داد. اکنون مراجعان این مرکز از سراسر کشور برای دریافت خدمات یا تحت نظر کارشناسان این مرکز از خدمات آن استفاده می‌کنند. همچنین ساکنان شهرهای رباط کریم، پرند، مامونیه، زرندیه، پرندک، وحیدیه و سایر شهرهای نزدیک به شهر پرند به صورت مستقیم و پیوسته از خدمات این مرمز بهره‌مند می‌شوند.

با شروع فعالیت مجموعه در فضای آنلاین برای معرفی مرکز با حوزه جدیدی آشنا شدیم که در آن هموطنان عزیز از نقاط مختلف کشور سوالات مختلفی را در زمینه توانبخشی داشتند.

همین مسئله تیم اجرایی مجموعه را به فکر اماده‌سازی محتواهای ساده و کاربردی برای خانواده‌ها در نقاط محتلف کشور انداخت. از این رو فرآیند تولید محتواهای گفته شده از سال ۱۳۹۶ در این مجموعه استارت خورد و فعالیت خود را در عرصه تولید کتاب چاپی و الکترونیک و همچنین کتاب‌های صوتی، ویدئو‌های آموزشی و …  با مجوز وزارت ارشاد آغاز کرد.

در حال حاضر محصولات آموزشی این مجموعه در کنار خدمات درمان توانبخشی حضوری در حال گسترش است و امیدواریم در سال‌های آتی بتوانیم نیازهای مختلف هموطنان عزیز را پوشش دهیم.